widzimy zupełnie
Ciekawe, że GW nie potwierdziła informacji u
źródeł. My w internetowym biurze podróży fly.pl, zarówno jak koledzy z
easygo.pl, widzimy zupełnie odmienny trend, niżeli ten opisany przez
naszych rodzimych dziennikarzy...Portale i internetowe biura podróży
odnotowują rekordowe wzrosty sprzedaży. Nijak zatem ma się ten twórczy
artykuł to do naszego rynku e-turystyki. Anna Zielińska, fly.pl internetowe biuro podróży . niezwykle zaskakujące dane. Nikt nigdy nie zbadał tak naprawdę wartości
rynku eTurystyki w naszym kraju. Przynajmniej nam w branży nic nie
wiadomo na ów temat.
Natomiast ludzie, którzy wyjeżdżają dosyć często, są zwykle dobrze wykształceni i nieźle zarabiający. Masowy charakter działalności e-biur może im nie odpowiadać. Analityk zwraca również uwagę na szybki rozwój nowej generacji aplikacji turystycznych online, np. społeczności, dzięki którym internauci mogą bardzo szybko zdobyć informacje, które firmy są niesolidne.