• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

atroventko

atroventko

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

widzimy zupełnie

 Ciekawe, że GW nie potwierdziła informacji u źródeł. My w internetowym biurze podróży fly.pl, zarówno jak koledzy z easygo.pl, widzimy zupełnie odmienny trend, niżeli ten opisany przez naszych rodzimych dziennikarzy...Portale i internetowe biura podróży odnotowują rekordowe wzrosty sprzedaży. Nijak zatem ma się ten twórczy artykuł to do naszego rynku e-turystyki. Anna Zielińska, fly.pl internetowe biuro podróży . niezwykle zaskakujące dane. Nikt nigdy nie zbadał tak naprawdę wartości rynku eTurystyki w naszym kraju. Przynajmniej nam w branży nic nie wiadomo na ów temat.

Natomiast ludzie, którzy wyjeżdżają dosyć często, są zwykle dobrze wykształceni i nieźle zarabiający. Masowy charakter działalności e-biur może im nie odpowiadać. Analityk zwraca również uwagę na szybki rozwój nowej generacji aplikacji turystycznych online, np. społeczności, dzięki którym internauci mogą bardzo szybko zdobyć informacje, które firmy są niesolidne.

22 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Vualesse | Blogi